Home / Общи условия
Общи условия

Настоящите Общи условия представляват правно споразумение със задължителна, обвързваща сила между „Смарт Бокс”ЕООД (продавача) и потребителите (Вие) във връзка с услугите, предлагани от smartbox.bg . С разглеждането на страниците, натискането на обектите или връзките, разположени на страниците на smartboxbg.com, Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате тези Условия за обслужване. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите нормативни актове, действащи в Република България. Цялото съдържание в Smartbox.bg (smartboxbg.com) : снимки, изображения и текстове са предмет на авторско право на „Смарт Бокс”ЕООД.

За поверителността на вашите данни :
Smartbox.bg (smartboxbg.com) обработва и предприема мерки за защита на личните данни на потребителите съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни. Потребителите се съгласяват, че Smartbox.bg (smartboxbg.com) има право да обработва личните им данни във връзка с използването на услугите на уебсайта. За да Ви обслужваме и изпълняваме Вашите поръчки е необходимо приемането на следните данни:
•име и фамилия
•e-mail
•телефон за връзка
•адрес за фактура и досавка
•пощенски код
В последствие имате възможност да коригирате тези данни от Вашият личен профил. Данните, които ще получим при поръчката, регистрацията или разглеждането на страниците, ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, Абонамент за новини, връзка с Вас в случай на проблеми, свързани с поръчката и подобряване на обслужването на Smartbox.bg (smartboxbg.com) . Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Вашият потребителският профил може да бъде изтрит от системата на Smartboxbg.com заедно с прилежащите към него данни при желание от Ваша страна.

Поръчка :
Всяка поръчка на продукт или услуга през системата на Smartbox.bg (smartboxbg.com) е свързана със задължение за плащане по избран от Вас начин на плащане. Поръчки приемаме 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници. В процеса на поръчка, имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. След приключване на поръчката и ако това е първата Ви поръчка на посочения телефон ще получите обаждане от нас с потвърждение на същата информация. За всяка следваща поръчка ще получите потвърждение само по e-мейл. За промяна в статуса на поръчката (потвърждение, обработване, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани по е-мейл. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите от Вашия личен профил. Цените на продуктите са показани без цената за доставка. Доставката е за сметка на клиента и се таксува според стандартните тарифи на куриерска фирма ЕКОНТ.
Проблеми при изпълнение на поръчката :
Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
-някой от поръчаните продукти да не е наличен – в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с email съобщение
-посочили сте грешни или непълни данни за доставка – имена, адрес, телефон, пощенски код.
-при несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти.

Отказ/Рекламация :
Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 7 дни от получаване на стоката. При отказ на поръчката Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет. При отказ, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от 15 /петнадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока от 7 дни не се произвежда действие. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
– производствени дефекти на стоката;
– констатирани липси на части от стоката;
– изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;
– несъответствие с обявения размер и/или цвят- стока, изпратена в различен размер и/или различен цвят от поръчания;
– повреда на стоката при транспортирането.
Рекламацията може да се предяви на посочения имейл mail@smartbox.bg , като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 7 дневен срок. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Връщането на стоката при рекламация става само ако :
– стоката има запазен добър търговски вид (стоката не е повредена, надраскана и др.).
– са налице повреди, причинени от неправилна употреба
– е запазена оригинална опаковка и етикет.
При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин . Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с „Смарт Бокс“ ЕООД, за да поставя въпроси.

 

Благодарим Ви!